Interview With Danial Dadvar

یادداشتی از دانیال دادور ، فرید احمدی و علی پاکدامن در مورد آلبوم " خوبه حالم "

(  به همراه فایل مصاحبه " دانیال دادور" با مجله وزین " هفت نگاه " ) 

Interview With Danial Dadvar

 

 

 براي ديدن در سايز بزرگ روي عكس ها كليك كنيد

   

يادداشتي از دانيال دادور، خواننده آلبوم

"خوبه حالم" :
هميشه از عشق خوندن سخت و دشواره. در شروع کار، چند نگراني داشتم. اول اين که خوندن از عشقي که باورش داري و مي دوني که بي نهايته، مي دوني که نظير و شبيه نداره و بي انتهاست. بايد از تمام احساسم بهره مي گرفتم. دوم پيدا کردن واژه اي که تحمل بيان اين عشق رو داشته باشه. مثل درست کردن يک پازل با بي نهايت قطعه ناشناخته!

مي دونستم جنس اين عشق پاکه و مي دونم که عشق نيازي به تملک نداره و نيازي به تظاهر نداره. فقط هست و همين براي او کافي است. واسه همين خوندم:

راحت مي شه عاشق تو شد و براي تو گريه کرد... دل و به روي دست گرفت و به چشمات هديه کرد...

عکساتو دور و برم مي چينم ... هي خودمو با تو مي بينم ... خوبه حالم ... دستامو تو دستات مي ذارم ... تو خيالم ...

اگه عاشق حقيقي باشي هرگز از عشقت مأيوس و سرخورده نمي شي حتي اگر ناراحت باشي و بخواي ترانه هاتو بسوزوني، مي دوني که بدون اون حتي يک ثانيه هم زنده نمي موني. چون ديگه تو و همراهت يکي شدين. يک روح. يک جسم. اما يه سختي ديگه هم هست. گفتن از اين عشق شفاف در فضاي کدر و به زبان ساده و همه فهم. اين ها دغدغه هاي من در زمينه ترانه بود که به فريد عزيزم انتقال دادم. گفتم: اول بايد ساده شروع کرد. کم کم ذهن مخاطبت رو آماده کني و با خودت همراه. اونوقت مي توني حرفاي مهمت رو و دغدغه هاي عميق ذهني خودت رو بهش بگي. نگراني ديگه ام تلفيق کلام با موسيقي بود که بتونه نهايت تأثير خودش رو داشته باشه. ممنونم از علي پاکدامن بابت سليقه خوبش. به هر حال "خوبه حالم" براي من نقطه شروع بود. اميدوارم با کمک و لطف خداوند روز به روز عاشق تر و کامل تر بشم تا در آلبوم دومم نگاهم به عشق فراتر بشه. باور کنيم معشوق يکي از صورت هاي ظهور خداونده و عاشق شدن لطفي از جانب خداست که در آلبوم دومم به آن ها مي پردازم. عشق به گل ... به ماه ... به دريا

 يادداشتي از علي پاکدامن، آهنگساز و تنظيم کننده آلبوم "خوبه حالم":

در روند توليد اين آلبوم همکاري بسيار خوبي بين گروه وجود داشت که البته باعث شد تا من به عنوان يکي از اعضاي گروه، انرژي بسياري براي توليد "خوبه حالم"، داشته باشم. خوشحالم که توانستم سهمي در ارايه اولين آلبوم دانيال دادور را به عهده بگيرم. تمام اين مسايل باعث شد که از نتيجه کار راضي باشيم و خوشبختانه تا امروز نيز با عکس العمل هاي خوبي از طرف مخاطبان موسيقي مواجه شديم. براي دانيال آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم به زودي به آنچه که استحقاق آن را دارد، برسد. ضمن اين که من خودم تمايل به همکاري با دانيال عزيز را دارم.


فريد احمدي ترانه سراي آلبوم "خوبه حالم"

در يادداشتي به هفت نگاه، اين طور نوشت:
آروم آروم، بارون باش روي اين همه کابوس بي رويا

بيا و روبه راهيه گريه رو ببين و زل زدن به ماه و تماشا کن

تا بدوني چقدر دوست دارم، نمي دوني ...

اما من همين حالا دلم مي خواد، دلم ديوونت بشه

بيا و تو هم بي حواس من باش و چند تا ستاره هاتو دربدر من ...

نه، فقط بدون ديوونه شدن گناه نيست، اونم تو هواي تو

بيا تا با خيال راحت دلمو هديه ات کنم

بيا و با اين ترانه سوزوندن من که معمولاً وقتي عکساتو دوروبرم مي چينم اتفاق مي افته

هر کاري دلت مي خواد بکن

توي اين آلبوم بارون مي ياد، لطفاً چترتونو فراموش کنيد حتماً ...

فريد احمدي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:دانیال دادور , فرید احمدی و علی پاکدامن,
ارسال توسط حامد بهزادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1395
بازدید دیروز : 536
بازدید هفته : 1940
بازدید ماه : 1940
بازدید کل : 219558
تعداد مطالب : 1080
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1