saeid alinejad - del tanha
آهنگ فوق العاده زیبای سعید علی نژاد به نام اون نمیاد(دل تنها)

ترانه:علیرضا نیک اعتقاد/آهنگ و تنظیم: امیر شریفیان/سبک:ترکیبی از ملودی ترکی و عربی


 
 
دانلود:
 
 
متن ترانه:

میمیرم بی تو، ندارم جز تو کسی رو
میمیرم بی تو، دلگیرم نباشی
کاشکی که باشی با دلم تو همراه شی
میمیرم نباشی نباشی نباشی
من میمیرم نباشی نباشی

دل تنهاُ بی کسم اون نمیاد اون نمیاد
دیگه نَمونی سر راش آخه تو رو اون نمیخواد
طاقت بیار غصه نخور آخر قصه همینه
دیگه دل تموم من جواب خوبی اینه
......... .......... .........
......... .......... .........
میخوام دستاتُ،واسه یه لحظه صداتُ
میخوام دستاتُ، دلگیر نگاتم
اسیر چشماتم تو فکرم من باهاتم
میمیرم نباشی نباشی نباشی
من میمیرم نباشی نباشی

دل تنها بی کسم اون نمیاد اون نمیاد
دیگه نمونی سر راش آخه تو رو اون نمیخواد
طاقت بیار غصه نخور آخر قصه همینه
دیگه دل تموم من جواب خوبی اینه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:سعید علی نژاد,
ارسال توسط حامد بهزادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1288
بازدید دیروز : 536
بازدید هفته : 1833
بازدید ماه : 1833
بازدید کل : 219451
تعداد مطالب : 1080
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1